Agbar: d’oficines a espai hoteler i lúdic

Un grup inversor nord-americà compra la torre Agabar per obrir un Hotel Grand Hyatt

Agbar arriba a un acord amb la companyia hotelera Hyatt per vendre-la per 150 milions d’euros.

El projecte del grup hoteler podria ser un gran element dinamitzador de la zona 22@, un nou model de ciutat compacta, on les empreses més innovadores conviuen amb centres d’investigació de formació i de transferència de tecnologies. Un model que conviu amb el patrimoni industrial del barri amb elements arquitectònics d’interès.

Tanmateix, Hyatt invertirà 35 milions d’euros en l’adaptació del complex per tal de transformar les oficines de l’edifici emblemàtic de Barcelona en un espai hoteler i lúdic que operarà sota la marca de luxe Grand Hyatt i que inclourà restaurants i altres espais d’oci.

Grand Hyatt, marca especialitzada en hotels d’arquitectura espectacular i dotats d’instal·lacions per reunions d’empreses i esdeveniments socials.

Entre els seus establiments més coneguts figura el Grand Hyatt Shanghai, el hotel més alt del món.

Es calcula que la icona arquitectònica tindrà una atracció de 1,5 milions de visitants a l’any i reforçarà la posició de Barcelona com a punt d’atracció turística. Un projecte destinat a turistes d’alt poder adquisitiu i viatgers de negoci que segons Sonia Recasens, tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, és una oportunitat per atreure inversors.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s