2a Jornada Cercle de Turisme

3_logos_Turisme_es_molt_mesAvui, dia 25 de novembre, es celebra a l’hotel Hilton La Mola de Terrassa la segona jornada del Cercle de Turisme.  

Una cita ineludible per donar a conèixer la perspectiva territorial  i empresarial de les marques turístiques. Així com el conjunt d’accions de promoció de la Diputació de Barcelona sota la marca turística “Barcelona, es molt més” que mostra l’ampli ventall de possibilitats per fer turisme a prop de la ciutat de Barcelona.

Al llarg del matí es farà un repàs de les accions dutes a terme al llarg del 2013 i es debatran les accions de desenvolupament de les marques turístiques de les comarques de Barcelona.

Les accions del pla de màrqueting encaminades a la promoció i dinamització de l’oferta han permès posicionar a Barcelona i comarques com unes destinacions referents pel seu paisatge, patrimoni, la seva cultura, gastronomia, les seves festes, tradicions…

Tanmateix, la plataforma Cercle de Turisme pretén afavorir l’ intercanvi entre el sector públic i privat amb la finalitat de promoure l’impacte del turisme al conjunt de marques turístiques de la província de Barcelona: Costa de Barcelona, Catalunya Central i Pirineus, millorant el posicionament de cadascuna d’elles. Així com les estratègies de promoció i comercialització.

Amb el temps, la marca Barcelona s’ha consolidat internacionalment com la capital del turisme cultural. Sens dubte, una ciutat innovadora íntimament lligada a la creativitat, la moda, l’art, l’arquitectura i cultura.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s